Tuesday 4 February 2014

Examinare spirituală

Dacă te-aş întreba, acum, de ce?
Ce răspuns, ai vrea să-mi dai?
Am fost sincer până acum şi, de ce...?
Să te mint, de ce aş face-o? Mi-e mai simplu
Să spun doar adevărul!
Tăcerea... mi te-ascunde. Tăcerea ta, mă sperie.
Mi-e teamă să-ţi mai spun ceva... teamă, de tăcerea mea.
Dar, te ascult, zâmbesc, căci glasul tău
Mă relaxează. Muzica ta... acea puternică voinţă
Aş vrea... să... să fie şi a mea; atunci când plâng
Ea mă face să râd, când suspin, ea mă alintă, când...
Şi... aici, când paharul mi-este plin; cu ea
Cu toată muzica ta; mă eliberezi,
Mă scapi de streangul egoismului perfid.
Te caut şi acum, de la aceeaş depărtare, dar pare-se că
Ai plecat... sau timpul m-a orbit de nerăbdare.
Te caut cu glasul muribund.
Aş vrea, să te ascult din nou, să-mi umplu tolba sufletească.

Unde eşti, spirit sălbatic!? 

No comments:

Post a Comment